Selamat Datang 2020

Hi,

Assalamualaikum.
Dah banyak tahun berlalu, hampir lima tahun blog aku sepi dari sebarang cerita.
Banyak yang telah berubah dalam hidup ni . Status aku pun dah berubah.
Dah ada seorang anak yang comel yang diberi nama Nur Aliya Fathonah Binti Ali.

Ketika blog ini ditulis, kami semua rakyat Malaysia sedang melawan covid-19 yang telah melumpuhkan banyak sektor ekonomi. Apa itu Covid 19 ?

Pandemik COVID-19, juga dikenali sebagai pandemik koronavirus ialah wabak penyakit koronavirus 2019 yang berterusan secara global berpunca daripada koronavirus sindrom pernafasan akut teruk 2 (SARS-CoV-2) . Covid 19 ni senang berjangkit dan berjangkit melalui sentuhan.


Cara kita mencegah covid 19 ni ialah kerap basuh tangan dan guna Hand Sandtizer bila tiada air, kawal jarak 1 meter. Jaga jarak 1 meter di antara individu yang lain. Moga Malaysia menang menangani wabak ini.

Nanti aku cerita satu persatu perjalanan aku dengan SONY , SUAMI , ANAK .
Doakanlah aku rajin nak menulis taw.

Pengalaman beranak si kecil Yaya tu.
Pasal wedding aku dengan #AliXFarhana

Haishh , banyak sungguh la kenangan.
Kenangan yang aku lupa nak coret. :)

Kita berjumpa lagi di lain entry.

No comments: